31/10/09

Η πραγματική προκήρυξη

Το χτύπημα στην Αγία Παρασκευή


Για μια επαναστατημένη νεολαία


Τη Παρασκευή, 29.10.2009, προχωρήσαμε σε incognito είσοδο στην Εκκλησία της Αγίας Παρασκευής, στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής, ενδεδυμένοι με βάση τον κώδικα ενδυμασίας των πιστών της χριστιανικής ορθοδοξίας. Αφού με περίσσια αντοχή, θαρραλέα υπομονή και λιονταρίσια καρδιά, περιμέναμε την λειτουργία να περιέλθει στο χρονικό της τέλος, βρεθήκαμε έμπροσθεν του μυστηρίου της μεταλήψεως, έτοιμοι να προσδώσουμε στην τρίτη ηλικία τη πραγματικότητα της «αναλήψεως» (ευθύνης). Εν τω χρονικό διάστημα 09:00 με 09:05 κι ενώ οι πιστοί συμμετείχαν ως αγέλη στην Θεία Κοινωνία, έχοντας στοχεύσει ηλικιωμένη αστή κυρία της περιοχής, προχωρήσαμε σε επαναστατική τρικλοποδιά στη συγκεκριμένη κατά τη φάση της εξόδου της από το ναό της Μεγαλόχαρης. Η εκπρόσωπος της πρεσβύτερης μπουρζουαζίας του τόπου σκόνταψε επάνω στο επιχειρησιακά άριστα τοποθετημένο πόδι μας και σωριάστηκε στο έδαφος της παρακείμενης πλατείας, έπειτα από θεαματική ρίψη κι επακόλουθο εκσφενδονισμό εκ της σκάλας, εξωτερικά του κτιρίου. Εν τέλει, μεταφέρθηκε με όχημα του ΕΚΑΒ στο πλησιέστερο νοσοκομείο, όπου της παρείχαν την απαραίτητη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.


Κάθε αστική τάξη, έτσι κι η λούμπεν μεγαλοαστική τάξη της Ελλάδος, τρέφει ορισμένους φόβους για την διάτρητη κοινωνικά σταθερότητα και λεπτή ισορροπία του κοινωνικού «συμβολαίου» ταξικής ειρηνικής συνυπάρξεως. Ένας εξ αυτών, πέρα από τη συλλογική ρήξη του προλεταριάτου με τις υπάρχουσες κοινωνικές δομές, την ολοκληρωτική ανατροπή του καθεστώτος οικονομικής εκμετάλλευσης (της βασικής καπιταλιστικής σχέσης) και την εγκαθίδρυση της προλεταριακής δικτατορίας πάνω στην αστική τάξη, είναι και το αντιθρησκευτικό ένοπλο (με φυσικά όπλα) του μαϊλιστικού λενινιστικού χώρου. Επί ετών οδηγούσαν οι μεταπολιτευτικές ένοπλες οργανώσεις του επαναστατικού μαϊλισμού τα χριστιανικά καθεστώτα σε εκτεταμένη τρεμούλα, σείοντας τα σαθρά κι ετοιμόρροπα θεμέλια του οικονομικού τους συστήματος. Πίστεψε η μπουρζουαζία κι οι προστατευτικοί μηχανισμοί της, ότι ξεμπέρδεψαν με το «αντάρτικο» του εν λόγω πολιτικού χώρου, αφού, όπως βαυκαλίζονταν, τον οδήγησαν επιτυχώς σε πολιτική και πρακτική αδράνεια. Ο εφιάλτης τους, όμως, ξανάρχισε. Κι αυτή τη φορά θα πέσουν σε οριστικό λήθαργο.


Κάθε θεσμός τους αποτελεί ένα όπιο για τις εργατικές λαϊκές μάζες, έναν παράγοντα καταστολής της αυθεντικής προλεταριακής οργής, έναν δηλητηριώδη κισσό που οδηγεί σε κώδικες «ανεκτής» και «μη ανεκτής» συμπεριφοράς, μια πλατφόρμα «διαπαιδαγώγησης» του προλεταριάτου με γνώμονα τις ζωτικές ανάγκες του καπιταλιστικού συστήματος και της αγοράς εργασίας. Κάθε αστικός θεσμός είναι ένα εύχρηστο για την κυριαρχία εργαλείο υποταγής της εργατικής τάξης στους νόμους του Κεφαλαίου και του, δημιουργημένου για την προάσπιση των συμφερόντων αυτού, Κράτους. Η εξόντωση των πραγματικά υγιών κοινωνικών και πολιτικά πρωτοπόρων στοιχείων που δρουν ενάντια στην ταξική πυρόσβεση και δημιουργούν συνεχώς κοινωνικές δομές αντιθέσμισης (δομές ρήξης κι ανατροπής των υπαρχόντων συσχετισμών στη σκακιέρα του ταξικού ανταγωνισμού), είναι πλέον επιτακτικής ανάγκης ζήτημα και πρωταρχικής σημασίας θέμα για το λούμπεν μεγαλοαστικό στρώμα της Ελλάδος, όπως και της καθεστηκυίας τάξης καθολικώς επί της υφηλίου. Δημιουργία (ναοί), αναβάθμιση (μεγαλύτεροι ναοί), εξοπλισμός (λιβανιστήρια, δισκοπότηρα, σκήπτρα) και διαρκής εκσυγχρονισμός (ηλεκτρονικές λειτουργίες και ιστοσελίδες) του άμεσου κατασταλτικού μηχανισμού, της Εκκλησίας της Αστυνόμευσης, δηλαδή.


Αν κάτι πρέπει να επανακτηθεί από το σημερινό προλεταριάτο για να προχωρήσει στην κατάληψη των μέσων παραγωγής και της εξουσίας (άρα και στην τελική οικειοποίηση του παραγόμενου πλούτου και την διαχείριση αυτού προς όφελος του ιδίου), αυτό είναι η χαμένη του δυναμική κι η αποσπασμένη από αυτό συλλογική συνείδηση, κάτι που θα αλλάξει ριζικά την αντιληπτική ικανότητα που έχει το ίδιο για τον εαυτό και θα αποτελέσει βασικό υποβοηθητικό υπομόχλιο για τα πρώτα ριζοσπαστικά βήματα της τάξης. Πέρα από τον ταξικό εχθρό, η σύγχρονη εργατική τάξη έχει να καταπολεμήσει μια πραγματικότητα που πηγάζει από λογικές ισχνότητας, ηττοπάθειας κι αδυναμίας. Λογικές που με τη σειρά τους πηγάζουν από την προώθηση της ιδιώτευσης και της απομόνωσης μέσα κι έξω από την εργασία. Η ήττα, η οργανωτική ανεπάρκεια, η ασυνταξία κι η απουσία ενωτικής ενιαίας συγκρότησης, έχουν οδηγήσει του κολασμένους της γης να απολέσουν την πίστη εν ιδίοις και να ενστερνιστούν σκοταδιστικά δόγματα που στρέφονται ενάντια στον διαλεκτικό υλισμό. Στα ίδια πλαίσια, θεωρούμε σαν οργάνωση, ότι ιδιαίτερο ρόλο στον ευνουχισμό του σύγχρονου εργαζόμενου, έχει επιτελέσει, λοιπόν, ο συγκεκριμένος αυτός ηλικιακός τομέας στη πλειοψηφία του.


Θύμα της αστικοποίησης και της πρώτης εκβιομηχάνισης, όπως κι αποδέκτης της επανειλημμένης, επί σειράς πολέμων κι ετών, κυρίαρχης προπαγάνδας της εθνικής ενότητας κι ομοψυχίας, η τρίτη ηλικία, έχει συμβάλει τα μέγιστα στην καταπολέμηση και την υπονόμευση μιας διηνεκούς ταξικής «ανησυχίας» που διακατέχει τον εργαζόμενο λαό. Οι πουριτανικές και συντηρητικές λογικές (εκτός δηλαδή του αριστερού κι αξιότιμου κομματιού της που έχει δώσει μάχες για την συλλογική μνήμη και τα προλεταριακά συμφέροντα) των ηλικιωμένων, απαύγασμα της καταγωγής κι ανατροφής τους, όπως κι απόρροια των κοινωνικών, οικονομικών και πολιτιστικών συνθηκών της εποχής, εντός της οποίας ανατράφηκαν, έχουν μεταφερθεί μεθοδευμένα στο νέο προλεταριάτο μέσω του αστικού θεσμού της οικογένειας, βασικής οπιούχας δομής του καπιταλιστικού συστήματος. Οι εργατικές μάζες οφείλουν να εφαρμόσουν το δόγμα της μηδενικής ανοχής στα συντηρητικά και βαθύτατα υπεύθυνα για τον κοινωνικό εκφασισμό, απολιθώματα της τρίτης ηλικίας, όπως και καλούνται από τα ενδότερα του ταξικού πυρήνα να μην επιδείξουν καμιά κοινωνική αλληλεγγύη σε τέτοια κοινωνικά εκτρώματα που λυμαίνονται τον πλούτο τον οποίο παράγουμε καθημερινώς.



Την τρικλοποδιά στην Εκκλησία της Αγίας Παρασκευής,

την έβαλε η 2η Τρολεταριακή Διεθνής!



Ήταν ο παππούς σου στα SS;,

Κλίκες, μπάτσοι, γέροι, δικαστές!



Καμιά ειρήνη με τα γηρατειά,

Τρομοκρατία είναι η κυριακάτικη Εκκλησιά!



ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ!



2η Τρολεταριακή Διεθνής


Αντιθρησκευτικοί Πυρήνες του μ- λ χώρου


Προλεταριακές Περίπολοι Περιφερόμενων Απολειφαδιών για τη Μνήμη του Ν. Ζαχαριάδη


Ένοπλη Εργατοτρολική Κίνηση- Νίκανδρος Κεπέσης 1956


Ταξιαρχίες Ανέργων κι Ασφαλισμένων- «Δεν θα πληρώσουμε εμείς τις συντάξεις σας, επειδή δεν έχει λεφτά το ταμείο!»


Πολιτικά Πειραχτήρια της Περεστρόικας


Δημοσιογραφική Ένωση Τρόλων



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου